For a Pessimist, i'm Pretty Optimistic

Såja kära vänner, jag har nu jullov! Det kommer så himla lägligt och jag ska ta vara på varje dag ska ni veta. Dagen i skolan var rätt slapp. Vi fick godis, kakor, julklapp och sedan inte så mycket mer. Mysigt. Jag har nu också fixat en APU plats, vilket känns bra. Betygsinfo i några ämnen fick vi också, jag är supernöjd än så länge så fortsätter jag såhär blir det bra.

Och appropå det så har jag nu gått halva ettan! Holy macaroni säger jag bara. Lika mycket till och jag sticker sedan till USA och lämnar föralltid BP1A. Fan va tragiskt. I will miss you guys.

Tuberkulinprovet idag gick bra. Kanske inte världens härligaste känsla att få en spruta intryckt flera gånger under huden, men äh. That's life. Resultatet verkar inte vara positivt heller, ajdå. Så det blir nog fler sprutor. That's life igen.

Dagens låt:
Paramore - For a Pessimist, i'm Pretty Optimistic

Kommentarer
Postat av: Sreynech

fuck me, vart har du fixat APU:n?!?

2007-12-18 @ 17:20:48
Postat av: Jessica

PARAMORE ÄR FUCKING INSTÄLLT! :O

Postat av: Ms. H

billa my dearest, I will miss you!

2007-12-19 @ 13:15:46
Postat av: Ellen

Vart har du din APU då? :D Fan vad skönt! Själv är jag fortfarande på jakt...har ringt runt massor i dag :/

2007-12-19 @ 14:22:31
URL: http://nogg.se/Ellenn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback