if I could turn back time

Officiellt sista dagen på sommarlovet imorgon, skit också. Nåja, hade tänkt att måla rummet. Men först måste jag inhandla färg.. Hade iallafall tänkt att kliva upp 09.30, så ganska mycket lär jag väl hinna med iallafall.

Var i valbo idag, skulle handla en tröja. Som vanligt kom jag hem med något, men inte det jag skulle ha. Nåja, en skiva, som det var rea på, så det gills ju inte.. Och tre tavlor och några ljus. Perfekt!

Kvällen har varit, i det stora hela, bra. Förutom mitt taskiga humör. FÖRLÅT.
Ni vet att jag gillar att umgås med er. Men mitt humör är som det är för tillfället.
Jag älskar er, Jessica och Malin. Tack för att ni finns.

I miss you and I want you so bad.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback