I'd rather loose myself, than think of you.

Kvällen har inte spenderats på något speciellt sätt.. Tränade, och sedan käkade jag pizza. Väldigt hälsosamt efter träningen, menar jag. Not! Aja, sedan inhandlade jag nya nummret av cosmo och drömde mig bort bland stora "walk in closets" och massa kläder. Ge mig!

Snart är det bara 11 månader till jag beger mig till landet över Atlanten. Himla lång tid kvar. Men jag längtar, jag längtar.. Men det känns ändå märkligt på något sätt, att jag precis har börjat i en ny klass. Och efter ett år har man väl blivit rätt tighta, och så ska jag åka iväg ett år.. För att sedan komma tillbaka och gå om ett år, utan dem.. Men skenet kan bedra, det kanske inte är en sådan trevlig klass som jag tror att det är? Nej, nu ska jag inte vara sådan :) Haha.

Aja, jag bokade iallafall tågbiljetter idag, till V-ås. Nästa helg ska jag få träffa de efterlängtade brudarna igen. Det känns som det var hur längesedan som helst, fast det bara var fyra veckor sedan.. Å, jag saknar det! Jag saknar värmen, jag saknar alla människor, jag saknar saknaden av att veta att man kommer hem till någonting så underbart.. Jag saknar de jobbiga vakterna på hotellet som hela tiden sa "close the door", men mest av allt saknar jag rum 116, med Amanda, Mikaela och Malin. Aldrig har två veckor gått så fort. Aldrig. Men vi ses om en vecka igen, vi ses om en vecka :)

Allting blev väl inte som jag trott, men sommaren 2007 var sommaren.

Förlåt, Jessica och Malin!
Jag vet att jag för tillfället inte är världens bästa vän. Och jag vet att jag kanske inte finns där som jag borde.. Men ge mig lite tid, ge mig lite tid att bli den ni är vana att umgås med. Jag blir så förtvivlad när jag verkligen vill, men ingenting går som jag vill. Jag älskar er, ni betyder världen för mig. Kom ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback