I fell in love, in love, with you suddenly.

Yes, tog en tripp ner på stan med mamma, och käkade. Hon som vanligt åt sushi, jag åt stekta nudlar med kyckling. Muumms :) Träffad M på stan, bestämde träff inför skolan imorgon. Yepp. Ny skola, nytt liv.

Skulle inhandla en tröja, men jag råkade handla 2 linnen, 1 långärmad och en kofta istället. Som vanligt. BÖr köpa spinningkort också, men så blev det inte. Jag orkar inte träna, orkar inte göra någonting..

Egentligen var det meningen att jag skulle måla om mitt rum idag, men så blev det inte. Satt uppe på msn till halv fyra inatt, eller något liknande. Och mamma väckte mig 09.30.. Orkade iallafall slänga i mig lite frukost, men att måla var det inte äns att tänka på. Så jag gick och la mig och sov till 14.00 istället :)

I miss you.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback