I can't relax somehow.

Det där med att "allting känns bra nu", jag tar tillbaka det.

Ibland är allting jättebra. Det går, jag tänker inte så mycket. Och ibland bara faller allt ur mig. Jag förstår inte. Jag förstår ingenting. Men det bör bli bättre nu när skolan börjat, ny klass, nya människor, nya intryck. Skola att koncentera sig på. Inte tänka på så mycket annat... Fast egentligen hade jag kunna gett mycket förr att vara i USA nu i Augusti istället för om ett år.. Men nu är det inte så. Jag vill bara åka, komma bort från allting, lära känna nya människor som inte vet någonting alls om mig. Men sammtidigt behöver jag vissa mer än någonsin nu..

I wanna lay beside you,
with my head on your chest.
Feel your heart beat.

I want you to tell me everything will be okay.
Cuz you're the only one that makes me belive it.

I just want you to hold me tight,
and never let me go.

You made me feel like I was the only one in the world.
But now I know I wasn't...

But this is how it's going to be.


Kommentarer
Postat av: Jessica

jag finns här för dig,
anytime <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback