Wedding, wedding and more wedding

Allt jag har på hjärnan just nu är bröllop. Blommor, färger, skor, smink, dekorering. Här kommer några bilder.
 
Mina centerpieces kommer se ut på liknande vis. Jag gör dem själv(!). Otroligt mycket jobb och en bröllopsbudget kan göra den mest okreativa personen väldigt kreativ.
 
Jag kommer även ha några riktiga blommor i mason jars, tror jag.
 
Så här vill jag ha min bukett. Jag måste även leta reda på något som kommer matcha som min brudtärna kan ha.
 
Tårtan blir något liknande. Hoppas också att den smakar gott?
 
Och här har ni en bild på golfbanan.
 
Jag börjar äntligen se fram emot hela spektaklet, mestadels för att saker och ting börjar falla på plats. Imorgon har jag möte med min bröllopsplanerare, vi ska gå igenom en time line för vår DJ. Vad han ska spela och när han ska spela det osv... det är så himla många detaljer. På söndag har vi provsmakning av mat samt genomgång av schemat med evenkoordinatiorn på golfkubben. Nästa problem är musiken vi ska spela på mottagningen. Förslag?
 
 

Kommentarer
Postat av: Louise

Åååh, längtar efter att få se massor av fina bilder!!

2013-05-20 @ 00:17:21
Postat av: Joanna

Förslag.. Hrm, inga på rak arm men jag kan återkomma om det dyker upp nåt. Vad är det för slags musik du tänker dig?
Fast egentligen.. Ska du inte välja av Dina favoriter, de som du har någon känsla till (eller som han har någon känsla till) då blir det nog som finast :)

Svar: Jo, precis. Vi kommer definitivt spela våra favoriter, men jag har inte så mycket koll på lounge musik som kan spelas under cocktail hour osv... sedan måste det vara någon låt som minst alla gillar, så ingen gamling sitter och trycker i hörnet ;)
emilia

2013-05-20 @ 00:19:39
Postat av: Emma

Kan nog inte hjälpa så mycket med musiken för hade det varit mitt bröllop så hade det spelats mycket Fall Out Boy och Panic at the Disco vilket inte är så omtyckt av alla. Men sådant som ni båda gillar, favoriter ni har tillsammans och kanske slänga in några fina svenska klassiker? Både blommor och tårta ser jätte fina ut :)

Postat av: malin

åh det kommer bli så fint! :D

2013-05-20 @ 10:34:01
Postat av: Nadja

Ah, var glad att du i alla fall inte planerar bröllop på avstånd.. Satt på Hawaii och planerade ett bröllop på en privat ö i Sverige.. Min stackars mamma fick göra det mesta.. Vi var ju dessutom också på en budget :)

Svar: Usch, jag förstår att det är typ stressen jag har nu x 100. Dessutom är allting så dyrt!
emilia

2013-05-25 @ 10:30:47
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Marie

Ända sen jag såg denna på youtube så är det en sång jag kan tänka mig, instrumental är den så vacker!

http://www.youtube.com/watch?v=QgaTQ5-XfMM

2013-05-28 @ 15:54:18
URL: http://mariesaventyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback