If I don't update tomorrow, this is why...

 Lite så här känner jag mig inför dagens träningspass. Låssas att jag ser glad ut men är livrädd på insidan.

WOD

"Hidalgo"

For time:
Run 2 miles
** Rest 2 minutes **
135 pound Squat clean, 20 reps
20 Box jump, 24" box
20 Walking lunge steps with 45lb plate held overhead
20 Box jump, 24" box
135 pound Squat clean, 20 reps
** Rest 2 minutes **
Run 2 miles

Ska åka till gymmet snart. Det är "bara" 39 grader och lite moln idag så det är ju okej att springa 4 miles (6.5) km. Said no one, ever. Jag kommer ju absolut inte göra 135 lbs squat cleans, men ni förstår ju grejen? Vem fan gör sådant här frivilligt?! 

 

 


Kommentarer
Postat av: Ninja Ister aka MorSan

Åh, du kommer att älska det!

I alla fall efteråt.

Puss!

Postat av: Malin

Hej,

Vad roligt att hitta din blogg, jag ska också plugga Business and Managment i USA till hösten. Undrar om du vill berätta lite om vad du tycker om utbildningen än så länge?

2013-06-14 @ 18:35:07
Postat av: Malin

Hej,

Vad roligt att hitta din blogg, jag ska också plugga Business and Managment i USA till hösten. Undrar om du vill berätta lite om vad du tycker om utbildningen än så länge?

2013-06-14 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback