Time for change?

På mitt internship så får jag använda ett betalprogram och designa bloggar åt våra kunder. Så himla lätt, smidigt och snyggt. Jag har nu börjat fundera och jag tror nog att jag kommer att starta en ny blogg. Registrera domän, byta portal och börja om på nytt... Jag har bloggat här sedan 2008, 2007 var det visst, och det skulle ju vara kul att vara kvar... men, det är nog dags för något nytt. Vi får se när jag har tid!
 
 
Vi hade möte imorse med en av våra nya kunder på Luci's kafé. De har stängt av(!) AC:n på vårt kontor av någon dum anledning, så vi jobbar på diverse kafeér tillfälligt. Vi spenderade hela förmiddagen med möte, och sedan åkte jag iväg för crossfit. I måndags gjorde jag 165 squats i vår wod. Igår gjorde vi max effort pistols (enbenta squats) under två minuter. Idag gjorde vi 1x20 back squats (118#). Jag kan knappt gå! Jag skulle behöva en massage, eller två... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback