The last few days

Här börjar jag mina morgnar på tisdagar och torsdagar. Jag har matte på morgonen, och i mattebyggnaden finns ett litet cafe som säljer Starbucks. I tisdags lyxade jag till det med att köpa en kaffe!
 
Så här såg jag ut här om dagen. Jag har lärt mig locka håret med plattången på tio minuter. Kanske en bra skill att ha, vad vet jag...
 
Vi har fått nya linnen på gymmet. Älskar baksidan: det är skrivet precis ovanför rumpan! Hade den på mig på gymmet igår och kickade butt. Gårdagens WOD var en parter WOD.
 
20 Minute AMRAP (as many rounds as possible) with a partner:
5 SDHP (95/63)
10 Hand Release Push-ups
15 Air Squats
 
Jag och min partner fick ihop 18 rounds + 26, rx'd. Satte nästan mina kipping hand stand push up's, och jag är två centimeter från att sätta dead hang pull-up. Det är mitt mål i mars. I mars så händer det!
 

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Att locka håret med plattången är en jättebra skill ;) - ger mer volym. Har haft den länge, så nu tar det endast tre minuter hahaha ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback