Depressed Dog

 
Denna kille är deprimerad. När CJ:s mamma kom och hämtade Brody så stod han vid dörren och gnydde. Sedan dess har han bara legat på soffan. Han vill inte gå på promenad, han vill inte leka, han vill inte göra någonting! Förhoppningsvis så piggar han upp sig snart!
 
Mina linnen och bh:ar har suttit tight på sista tiden. Jag trodde jag gått upp i vikt (jag väger mig inte), men byxorna sitter som de ska. Tog en bild och jag har fått mer muskler på ryggen! Jag är sååå nära på att sätta min dead hang pull-up, sååå nära! Satte dessutom nytt PR på front squats igår. 138 lbs. Skulle tippa på det är mer än min kroppsvikt (tror jag väger kring 130-131 lbs). Jag försökte på 143# två gånger, men orkade inte upp hela v vägen. Nästa gång!
 
Här är nya Crossfit-skorna. Sitter bra än så länge! Nu ska vi snart iväg med Ripley till Cave Creek Regional Park. De har några ba hiking trails där uppe, och vädret är toppen idag: 26 grader!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback