Bees and Candy

Idag fick jag äntligen ett nytt PR på min Snatch. Snatches är mitt värsta lyft i CrossFit. I flera månader har jag varit fast på samma vikt, men idag så! Hur som helst. Vi har fått en hel bikupa på baksidan. Getingar överallt! Axel blev stucken idag och det gjorde nog mer ont i mig än vad det gjorde på honom. Patetiskt.
 
Gissa vem jag hämtade på flygplatsen idag? Min mamma! Först körde jag vilse på flygplatsen, missade totalt parkeringshuset. Panik. Parkerade och sprang till gaten med fem minuter till godo. Helt plötsligt fick jag ett facebookmeddelande från mamma, hon stod och väntade vid bagaget. De hade landat tidigare. Hehe. Jag var i alla fall där när det var sagt att de skulle landa! På vägen hem visade telefonen en väg, skyltarna en annan. Efter en liten omväg i downtown så kom jag äntligen på rätt väg. Nu ligger hon och sover och jag sitter på golvet och bloggar. Nu är det bara tre dagar kvar i skolan innan slutproven, sedan är jag klar för den här terminen!

Kommentarer
Postat av: Göteborg

Gött att ha mamsen där! Varför kom hon just nu? Är det nåt speciellt som händer?
Ha det gött

Svar: Hon ville ha semester :) Dessutom ville hon spendera lite tid med mig och CJ, då det troligtvis kommer vara väldigt stressigt när hon kommer i augusti för bröllopet. :)
emilia

2013-04-30 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback