Träningssug

Detta inlägg får mig att bli otroligt träningssugen. Jag har vilat i en och en halv vecka från träningen - halsen och lungorna har inte orkat. Åkte på en förkylning, troligtvis för jag stressat en del på sistone. Men i morgon blir det ett gympass!

Förresten så vill jag bara berätta att jag nått ett av mina stora mål! Jag väger idag lika mycket som jag vägde när jag åkte iväg på mitt utbytesår. Jag har försökt att inte vara så fixerad vid siffrorna på vågen - då det betyder så olika saker beroende på hur vi är byggda och hur vi ser ut. Min kropp idag ser helt annorlunda ut än vad den gjorde för tre år sedan. Men det säger väl sig självt? Jag var 16 när jag åkte, och nu är jag 19. Jag har bröst, rumpa och höfter som jag inte hade sist. Men fan vad bra det känns - jag har hittat en hälsosam livsstil och känner mig okej med hur det är för första gången på länge. Jag önskar bara jag kunde känt så här för ett år sedan, men var sak har sin tid.
Lycklig tjej.

Kommentarer
Postat av: donna

va skönt för dig!! :) du e jättesnygg tjejen!!

2011-05-15 @ 21:02:19
Postat av: fanny

hejsan, ville bara säga att du har en superbra blogg!



själv funderar jag på att åka till USA till Los angeles och gå ett år där, antingen i tvåan eller trean. vad tycker du skulle passa bäst?

och vad kostar college att gå där?

Postat av: Alicia

Vad glad jag blir när jag läser det, alla borde få känna precis som du gör nu! :)

2011-05-16 @ 18:01:58
Postat av: Anonym

åkte du som utbytesstudent efter första året på gymnasiet?

2011-05-17 @ 18:40:37
Postat av: Emma C

Grattis (om man säger så?) - grymt jobbat! :)

2011-05-22 @ 19:16:17
URL: http://emmacaspary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback