Time for an answer, don't you think?

Hej! Det beror alldeles på familjen skulle jag tro. Min värdfamilj åt inte frukost, och gjorde dem det så kunde det vara i form av en kanelbulle. Hur sjukt? Nåja, vanlig frukostmat är i alla fall: bagels, flingor, toast, french toast, äggröra, pannkakor, hash browns, muffins, havregrynsgröt, yoghurt. Så, nog går det allt att ordna en helt okej frukost med ägg och havregrynsgröt - men visst är det väldigt mycket sött i deras frukost också! (Alltså, nu blev jag jättehungrig när jag tänkte på allt detta...)

Jag ber om ursäkt att jag svara på detta först nu, då du troligtvis redan är i London! Jag är absolut ingen expert på London, men många kommenterade mig och sade att jag skulle till Westfield och shoppa. Jag själv tycker Notting Hill är jättemysigt, sen tycker jag så klart man ska se Big Ben och allt det där turistandet. Primark tyckte jag dock var aningen överskattat, och väldigt fullt med folk. Tyvärr har jag inte så mycket tips, men ha en trevlig resa!

Kommentarer
Postat av: Hanne

Haha och vad sjutton är hash browns? Antar att det inte är vad det låter som ^^,

2011-05-12 @ 17:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback