it's answer time

Fick du lägga upp bilder på zee's tvillingar?
Hade varit så roligt att se dom, specielt när du skrev att dom va så olika :)
Nej, tyvärr. Hennes facebook profil är inställd på private, så endast hennes vänner ska kunna se bilderna på barnen. Hon ville att det skulle vara så också, därav inga bilder på andra sidor :)

Hej, jag undrar vart du har köpt dina glasögon & vad de kostar? Ja ska köpa glasögon men har så svårt för att hitta några som passar men dina är super snygga!
Hej! Tack, jag älskar mina glasögon. De är Polo Ralph Lauren och är köpta på Synsam. De kostade 4700 om jag minns rätt, men då var glas inräknat. Bågarna gick på 1600 tror jag. :)

Hej. Jag bara älskar det sminket, köpte det när jag var i London i sommras men det håller på att ta slut nu. Du vet ingen bra hemsida som man kan köpa det ifrån USA? För här i Sverige kostar det så sjukt mycket men jag kan inte använda annat.
Hej! Tack till min kära moster, hon tipsar om det här "Det går att köpa fr
www.lookfantastic.com, säker leverans och hyffsade priser (engelsk site, priser i pund)."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback