Min dag i bilder

Jag köpte kurslitteratur som kostade skjortan.
Jag körde bil i USA för första gången. Det är annorlunda att köra i ett annat land! Fick låna CJ:s mormors pick-up. Den kom tillbaka hel, det gjorde vi också.
Sedan stack jag till gymmet för ett jobbigt pass. Mage, rygg och kondition. Körde slut på mig själv och är just nu så trött så ögonen faller ihop. Allt som allt var det en bra dag. College campuset är jättefint och min matte-klass verkar vara fylld med en hel del roliga människor. Det enda minustet var min frustration på språkbarriären mellan mig och matten... men, en dag i taget så kommer det gå bra. Det gäller att härda ut. Nu ska jag sova, är helt slut. Puss!

Kommentarer
Postat av: elsa

har du ett amerikanskt körkort också? jag har hört att de är jättelätta att få, vet du något om det är sant?



jag ska till kalifornien nu i september för att plugga ett år, och jag tänkte att jag kanske skulle passa på att ta amerikanskt körkort om det nu är så lätt :) sen gäller det "bara" att ta körkort i sverige också..

2011-08-24 @ 21:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback