Freshmen 15?

Jag har valt mina lektioner så jag har hela eftermiddagarna lediga, så jag har tid att träna efter skolan. Visst är det lättare att vara konsekvent med träningen när jag är ledig och inte har några tider att passa. Men i våras när jag hade lektioner på förmiddagarna så funkade det utmärkt att träna efter skolan. Jag vet själv att jag har lättare att hitta fokus och koncentrera mig på annat om jag får in träningen i vardagen, så förhoppningsvis blir det inget problem! Gymmet ligger så nära huset att även om jag inte har bil så skulle jag kunna jogga dit. Så jag har egentligen inte tid för ursäkter, haha! Angående maten så känner jag att jag mår så mycket bättre när jag inte äter skit. Jag har även hittat några riktigt bra mataffärer i krokarna som har bra, ekologisk och färsk mat - annat jämfört med allt fabrikerat skit som finns i de billiga mataffärerna här i USA. Så jag vet att lägger jag manken till så kan jag äta hälsosamt och ha en hälsosam livsstil även här - men det gäller att jag vill! :)

Kommentarer
Postat av: Kollektivbarn

Hoppas motivationen och viljan håller i sig (annars får du söka pepp från oss bloggläsare ;P)

Lycka till! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback