Stockholm

I onsdags flyttade Malin till Stockholm, så jag skjutsade ner henne, i sällskap med Jessica. Vi skulle till Sköndal och hade skrivit ut beskrivningar som tog oss från e4:an til e20 och sedan skulle det inte vara så svårt att hitta.

Hur som helst så hade Jessica en GPS som snackade på som sjutton, så vi lyssnade på henne. Och helt plötsligt var vi på sveavägen och sedan var det bara att andas djupt och åka genom city klockan 17.00. Och jag ska då be att få tala om, att göra i Gävle under rusningstid är då inte lika som att köra i Stockholm! Hur som helst så klarade vi oss bra, förutom att vi fick lätt panik några gånger och vrålade litegrann på idiotiska bussar och folk som är galna. Men allt som allt var det en rolig tripp!

Malin kom fram till huset och flyttade in alla sina saker, och jag och Jessica tog INTE samma väg hem och kom hem betydligt fortare. Haha!

Kommentarer
Postat av: ann

jag bara måste tacka dig billa och naturligtvis jessica för att ni kunde hjälpa ner malin till stockholm, jag är så tacksam. vela att du skulle veta det.

det är inte många vänner som är så hjälpsamma, så åter igen tack så hemskt mycket. plus att du tackar kurre för utlåningen av bilen..

stor kram från ann( malins mamma)

2010-09-03 @ 14:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback