my best friend


Jag och min bästa Niclas på picknick på en ö utanför Gävle, sommaren 08.

Idag sov jag 12,5 timmar. Jag är förkyld, hostar och har huvudvärk. Så med stor sannolikhet börjar jag bli sjuk. Så idag blir det vilodag. Ingen träning, även fast hela grejen med videon är att man ska göra det varje dag. Screw that. Kroppen säger nej så idag blir det vila för att bli frisk! :)

Jag ska dessutom fika med fina vän Niclas på stan idag! Visst är vår bild fin, med en baugette som sticker upp ur korgen? Haha!

Kommentarer
Postat av: magdalena

sv: Tack för svaret, jag dansar faktiskt i skolan 2 gånger i veckan och ska börja dansa streetdance en gång i veckan men samtidigt känns det inte som att det är tillräcklig träning. Kickboxning är något som jag tycker låter jätteroligt och jag har hört att det är jättebra träning men jag är inte säker på om gymmen i luleå erbjuder det, jag får kolla upp det. Men tack så jättemycket för tipsen :)

Postat av: Niclas

Bilden är helt underbar och gör mig så lycklig, precis som Du, bästisen min! :) <3

2010-09-18 @ 10:11:51
URL: http://nislas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback