Från ett soligt och varmt Phoenix

Hej!

Jag är framme, men det var en intressant resa! Planet från Sverige var två timmar sent, så jag skulle missat min mellanlandning. Väl i chicago så fick jag reda på att planet till Phoenix också var försenat, så jag hade tio minuter på mig innan boarding var över. Då skulle jag hinna: tulla bagaget, hoppa på the tram från terminal fem till terminal två, gå genom security och hitta till gaten. AND I MADE IT!

Jag har aldrig sprungit så fort i hela mitt liv, eller sagt så många "excuse me" heller för den delen. Svettig som en råtta kom jag till gaten och hoppade på planet. Hehe. Två plan efter att vi lyft så stängde O'hare av all trafik då vindarna var för starka. Planet skakade av vinden när vi stod stilla på marken, needless to say så var det en hel del turbulens.

Jag somnade direkt när jag kom fram, typ. Sedan vaknade jag klockan tre i morse av jetlaggen. Härligt va? Nu är CJ i skolan så jag passar på att facebooka och läsa några bloggar. Hoppas ni har det bra hemma, här var det +30 när jag landade igår!

PS!!! Min svenska mobil är avstängd under hela resan, så ni som vill något får maila eller facebooka!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur länge stannar du? :P

2010-10-28 @ 19:37:43
Postat av: siri

Åhh va kul! :D Lite tur i oturen kan man även säga att du fick under resan! ;) Kram

Postat av: M

Jag är väldigt avundsjuk faktiskt, hade gärna varit i AZ nu as well. Njut av din tid där!

2010-10-29 @ 02:22:24
Postat av: Joanna

Vad skönt att du kom fram helskinnad till slut!!

turbulens är så jäkla kusligt :/

2010-10-29 @ 17:24:59
URL: http://susochdus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback