en soppa

Jag är helt slut i huvudet! Jag har precis gjort klart min hälsouppgift som ska vara inne om tre veckor(!) men jag är ute i tid så jag slipper göra den sen. Det kommer ändå vara så mycket som ska vara inne innan sommarlovet, så nu har jag en sak gjord i alla fall.

Dagen har spenderats i skolan. Spanskapresentationen gick väl, inte mer än så. Nu inväntar jag mail från pojkvän för vi ska skypedatea! Väldigt mysigt. Imorgon ska jag träffa min söta vän Jessica för fika på stan. Jag hoppas på fint väder så vi kan sitta på en uteservering.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Nightlife håller på att utse Gävles bästa blogg, för att läsa mer och nominera, klicka här:



http://nightlife.se/content/12152

2010-05-05 @ 09:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback