Such a long day

Det har varit en sådan lång dag! Jag har spenderat halva dagen i skolan med hemtentan, och hela kvällen, men nu är jag klar! Jag fick göra massa justeringar och efter försök nummer sju med balansräkningen gick det ihop! Lycka.

Jag har nyss skypedejtat CJ, och idag tog han sitt national registry för
EMT (emergency medical technician). Han blev godkänd, så nu är han utbildad och klar för att bli anställd på en brandstation (man måste jobba som EMT i minst två år på en brandstation innan man får bli brandman). Han var så orolig över testet som är rätt svårt, men min lilla nörd klarade det med två fel. Congrats baby!

Nu ska jag hoppa in i duschen. Imorgon väntar körlektion tidigt på morgonen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Gummifarbror

Grattis till CJ! Excellent work, dude!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback