story time

Jag berättade ju här om dagen att Zee är gravid och väntar tvillingar. Någon frågade om det var hon som gifte sig med marinsoldaten, och nej, det är inte Zee - utan Mara.

Hon beräknas föda sina småttingar i slutet av december, och hon är tillsammans med killen sedan drygt åtta månader tillbaka. Hon har gått ut gymnasiet, är 18, och har ett jobb, så egentligen är det inte så skandalöst, tycker jag. Visst är hon ung, men jag är säker på att hon kommer bli en bra förälder! Barnen, som de från början bara trodde var ett barn, är en rolig lite överraskning och var inte planerade - men det är sådant som händer.


Jag & min söta mexikan/amerikan!

Kommentarer
Postat av: *

Hoppas det går bra för henne :)

2010-06-05 @ 23:04:29
Postat av: Sabina

kan du inte lägga upp bilder dina vänner och skriva lite om dem? skulle vara intressant :) amerikanska vännerna förstås ;p

Postat av: juana

önskar lycka till, till henne :)

2010-06-07 @ 14:20:03
Postat av: Anonym

när ska barnen komma? :)

2010-06-08 @ 09:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback