hapuna beach

Idag åkte vi in till lilla staden Kona och vandrade runt på en Farmer's Market. Jag handlade några souvenirer till nära och kära, sedan käkade vi världens godaste tuna-macka vid havet. Efter shoppandet åkte vi norrut till Hapuna beach. JAG SIMMADE MED EN VILD SKÖLDPADDA! Hur häftigt som helst. Dock var vattnet ganska strömt, så jag är helt slut i armarna nu... haha!


Me & CJ in the Pacific Ocean


Watch out


Kona ser ut såhär.


Utsikten från vår lenai, aka balkong. Det luktar till och med hav här.

Imorgon ska vi snorkla och sedan ska vi till en annan strand tror jag. Vi får se :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Så härligt det ser ut!!:D

Postat av: Anonym

fråga

kankse för personligt, men hade CJ aldrig någon pappa?

fina bilder:)

2010-06-27 @ 03:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback