questions.

Hej!
Igår var det meningen att CJ skulle gästblogga efter jag tjatat i flera dagar, men sen var vi tvungna att åka ner till Mesa för ett ärende så det blev rätt sent. Anyways, jag ska försöka få honom att blogga ikväll. Så nu svarar jag på två av era frågor istället.

Tack för att du svarar så snabbt på frågorna! Jag längtar att se vad CJ skriver :) och krya på dig för du har den världens bästa blogg! Hur klarar du dig i den extrema hettan? Kan man gå barfota?
Hej! Tack, vad gullig du är! Jag klarar mig bra, står man ute i solen i tjugo minuter så svettas man rätt häftigt, men annars funkar det. Väderprognosen för torsdag är +47C. Det kan bli intressant. Men nej, man kan inte gå barfota. Jag sprang till soptunnan på framsidan och fick blåsor under fötterna, så det är inget jag kan rekommendera :)

Hej! Du skriver jättebra och det är verkligen kul att läsa din blogg.
Jag har en fråga, som kanske är lite för privat jag vet inte, du behöver inte svara iallafall! :)
Men du skrev iallafall förut att du och CJ haft sex, men är inte åldersgränsen i USA högre och är dom inte mycket hårdare med reglerna kring det?
Ha det bra och lycka till med allt i framtiden. Kram!

Hej! Åldersgränsen för sex är 18 år. Är båda minors, så spelar det inte så stor egentligen. Men går en 25-åring och har sex med en 14-åring så kan han åka i fängelse för det (i alla fall i AZ). Vi brukar kalla dem som är över 18 och har sex med någon som är yngre för en cradle robber. Sen är föräldrar oftast väldigt petiga med att man inte ska ha dörren stängd om ens pojkvän/flickvän är där osv... men att försöka hålla sina ungdomar borta från sex och predika abstinens skapar okunnighet och det är därför så många amerikanska ungdomar blir gravida, för att ingen har talat med dem om preventivmedel osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback