lunch

Lunchen med Mariah igår var jättemysig. Vi åkte till Chili's, men det bästa var när hon hämtade upp mig. Jag har sett hennes bil förr, men hon kommer i en stor gammal Chevy van, typ en sådan här. Haha, jag höll på att dö! Den rasslade som gud vet vad, och den lät inte som att allting stod ordentligt till. Till hennes försvar är hennes bil på lagning och det var hennes morfars van.

Efter lunchen stack jag och CJ till blockbuster och hyrde ett tv-spel, så vi satt hela eftermiddagen och kvällen och spelade bilspel. Jag vann några gånger i alla fall!

Just nu är vädret jättebehagligt! Det är ca 33 grader, luftfuktighet 19% och moln. Så det är skönt att vara ute. Hur som helst, det ser ut som att vi sticker till San Diego sista helgen i juli, det blir nog mysigt! Strand och svalare väder.


HAHA. Jag älskar den här reklamen. Så söt!


Kommentarer
Postat av: cissi

Hoppas du får det super där i san diego :D

2010-07-21 @ 22:52:57
Postat av: Cecilia

Åh tack så mycket! Jag följer din blogg typ slaviskt nu när du är där, och har läst hela ditt arkiv för att vara iaf lite förberedd. Jag är så nöjd, Phoenix verkar underbart!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback