benhinneinflammation

Jag har benhinneinflammation och det gör skapligt ont i mitt lilla ben. Nya skor måste inhandlas och zon-gelen är nu min bästa vän. Jag har "hoppförbud" i en vecka, så nu blir det core istället för gympa. Som mamma sade "du får gå på hopplös gympa." Haha!

Jag har spenderat hela kvällen med att plugga matte. Tränade gjorde jag också, men dock gick det inte så himla bra med benet, så jag gjorde bara halva konditionen och båda styrkorna, sen gick jag. Nu har jag nyss haft skype date och jag är redo att somna.

Imorgonbitti blir det körlektion och teoriplugg. Gud så roligt jag ska ha när jag kör i snön. Inte. Morgondagens problem. Nu ska jag läsa dagens alla blogginlägg jag missat, sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback