And if I lived a thousand years, you know I never could explain, the way I lost my heart to you that day

Jag har nyss tittat på min absoluta favorit b-chick flick, A Cinderella Story med Hilary Duff och Chad Michael Murray. Åh så söt filmen är! Haha.

Hur som helst kom jag och tänka på
den här fina låten (videon har ingen relation till låten) som jag spelade sönder någon gång under tiden i högstadiet. Hur som helst, lyssna på den. Om inte annat är den mysig att somna till.

Nu ska jag inta bädden och sova, om tre veckor är jag på väg till min älskade pojkvän i USA! <3

Kommentarer
Postat av: Emma C

A Cinderella Story är en av mina favoriter (Ursh's too). Jag har varit dålig på att svara på din kommentar, du vet ju hur det blir här borta - fullt upp med skolan. Men med mig är det superbra, Winter Guard är så roligt och utmanande (det är svårt att hålla reda på alla kombinationer i våran rutin). Vi har faktiskt inte varit till Grand Canyon än - vi skulle dit på höstlovet men svinflunsan slog till. Vi ska kanske dit när min familj och Ursh's familj kommer över i Maj-Juni... Scottsdale Fashionsquare låter spännande, får se till att åka dit någon dag :)



Tycker fortfarande att det är ett sånt sjukt sammanträffande att jag läste din blogg förra året och att jag hamnade så nära där du var, och att du nu läser min blogg. It's a small world. Hoppas i alla fall att du har det bra här i AZ när du kommer i Februari och att allt är bra med dig och CJ :) Jag vet inte om jag har sagt det men en kille som jag känner som åkte till USA för 4-5 år sedan på ett utbyte. Han träffade sin flickvän där och i augusti förra året gifte dem sig...



Det här blev ju som ett mindre blogg-inlägg ;)

Stora kramar från ett regnigt Arizona

Postat av: Emma C

ps. I love that song too

2010-01-23 @ 01:49:33
URL: http://emmacaspary.blogg.se/
Postat av: hannah

hahaha var de du, jag & oliver james eller? ;) efter raise your voice, som vi såg första gången vi träffades :D minns du? sen dess var vi fast o lyssnade på dom där låtarna jämt :D

2010-01-23 @ 11:24:22
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: sara

Haha, den är ju urbra! nästan lika bra som Another Cinderella Story!

2010-01-23 @ 15:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback