Fortfarande sjuk

Jag är fortfarande superförkyld, så nu har jag hällt i mig massa te med honung och käkat halstabletter. Jag måste bli frisk till på fredag, så är det bara. Det finns ingenting värre än att flyga när man har huvudvärk och är täppt i näsan, dessutom är stolarna så grymt obekväma att sova i.

Hur som helst. Jag har räknat matte och skrivit klart min spanskauppsats. Nu är det bara samhäll kvar, och jag antar att fröken företagsekonomi kommer ge mig någon momskontering. Lovely!

Nu ska jag knalla ner till affären och köpa nödvändigheter för att bli av med förkyningen (läs pepsi max och en skvallerblaska). Sedan ska jag lägga mig i sängen och titta på det nya One Tree Hill avsnittet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback