at the office

Hej!

Nu sitter jag inne pa kontoret och gor inte sa mycket for dagen har officiellt inte borjat an. Dagen borjade med att Cindy klamde fingret i bildorren. AJ! Pa vagen till Mesa sa stannade vi pa Starbucks, som varje morgon, for att fa varan dagliga dos av kaffe. Jag slog till pa en Skinny Vanilla Latte idag, eftersom det ar fredag. Annars brukar det bli regular black coffee med en splenda i, eller shaken passion ice tea lemonade. Men det var lite for tidigt for en kall dryck.

Facebook ar blockat har sa det kan jag ju glomma, och ni far sta ut med att jag inte har alla bokstaver, men men. Idag ska jag val fa gora det vanliga. Arkivera, kopiera, scanna. Vi ska ut och kaka lunch med Jess, en av Cindys jobbarkompisar och basta vanner. Det ar hennes sista dag idag, sa det ar lite trakigt.


Dessutom ar det tankt att vi ska boka flygbiljetterna till Hawaii idag. Boendet ar redan fixat, och vi ska spendera fem dagar i
Kona, och fem dagar i Waikiki. Sa det blir tva oar. Ah, I can't wait! Talking about that, sa kanske kanske, vi aker till Kalifornien nasta helg. Ingenting ar sakert alls, men forhoppningsvis.

Nu ska jag gora lite nytta. Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

ar utbytesstudent i CA. ska ocksa aka till Hawaii :) Nar ar du dar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback