Day 03- A picture of you and your friends

Day 03- A picture of you and your friends.

Jag hittade ingen bild på mig tillsammans med de här personerna samlade på en bild, så det får bli så här! Dessa personer betyder så himla mycket, och de vet nog det mesta om mig.


Min fina Mickis! Vi har känt varandra sedan vi gick i fyran, då vi träffades ute på Limön. Hennes styvpappa och min mamma umgicks i sina yngre år och hittade på en jävla massa tok tillsammas. Trust us, vi har hört historierna (!). Så vi har hängt ihop sen dess. Vi gick även i samma klass på högstadiet. Vi har så många knäppa minnen tillsammans... hon känner mig så väl och vet precis vad jag uppskattar och tycker om. Min senaste födelsedagspresent är ett bevis! Hon är väldigt observant, och en av de smartaste personerna jag känner. Hon sätter aldrig sig själv i första hand, och jag tror nog hon är världens bästa storasyster till sin lillebor. Jag är helt säker på att hon och jag kommer att sitta och dricka kaffe när vi är 80+.


Malin och Jessica! Malin har jag känt sedan femman. Ny brud i klassen som hamnade vid mitt bord. Resten är historia! Vi har dansat till Bring It On och gud vet vad. Jag kan ringa henne mitt i natten och jag vet att jag alltid är välkommen hos henne. Jessica, har precis lämnat oss tjejer och flyttat ut på landet! Jag kommer ihåg henne som en blyg liten tjej, första gången vi träffades. Nu? Not so much! Hon får mig alltid att skratta och jag verkligen älskar våra traditioner att sitta på hennes säng och äta godis och titta på nån värdelös film! Vi har känt varandra sen i sjuan, och jag säger bara "lerpölen"! Dessa två tjejer är bland de finaste tjejerna i världen, och även fast vi har gått igenom en hel del så hittar vi alltid tillbaka.


Älskade Nislas! Niclas, min vän stalkern, skrev till mig på bilddagboken sommaren innan vi började gymnasiet. "Hej, är det du som ska gå på Thoren Business School?" Och det var det! Andra dagen i ettan skrek han "billabilla" över halva klassrummet, och på den vägen var det! Jag åkte till USA och vi hade inte så mycket kontakt, men när jag kom hem blev det ändring. Jag kommer alltid komma ihåg hösten 2009 som hösten med Niclas på Mocca! Han finns alltid där när jag behöver prata, speciellt nu när så mycket har hänt i båda våra liv. Den här personen släpper jag aldrig, so don't ever try to steal him.


Kommentarer
Postat av: Maja

Hejsan, Jag heter Maja och var år 09/10 utbytesstudent i Iowa. Jag går nu trean och håller på med ett projektarbete som förhoppningsvis kommer sluta i en internetbok om hur det är att vara utbytesstudent under ett år. Jag undrar om du skulle vilja svara på några frågor om ditt år? Det skulle vara jättesnällt! Om du är intresserad (samma gäller andra som läser detta och skulle vilja medverka) är det bara att kontakta mig på [email protected]! Tack på förhand!

Postat av: Jessica

Till landet var väl att ta i. Jag bor ju bara ca 2 mil från stan.

2010-12-14 @ 20:09:08
URL: http://jessicaemeli.tumblr.com
Postat av: Niclas

Åh, underbara fantastiska människa vad jag tycker om dig! INGEN kan någonsin ta din plats hjärtat, never ever! <3

2010-12-14 @ 21:26:26
URL: http://nislas.blogspot.com
Postat av: Mickis

Du är världens bästa, Emilia! Tack för att du alltid finns där! Haha, vi kanske har ett rullatorsrace om en sådär 60 år :) <3

2010-12-14 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback