APU i USA!

I've got some good news!

Jag är ju bjuden på bröllop i USA under sportlovet, vecka 9, och jag hade planerat att åka dit och gå på det. Nu är det så att jag har APU vecka 6 och 7. (Vecka 8 är vanlig skolvecka) Men nu har jag förhandlat lite med skolan, och jag ska få göra min APU i USA vecka 7 & 8!! Sen ska jag spendera sportlovet där också! Jag ska vara i skolan den första veckan då min klass är på APU, och plugga ikapp det jag missar under vecka åtta. Jag är så glad!

Jag ska i alla fall göra min APU på Cindys jobb, hon jobbar på den här
advokatfirman i Mesa! Det här kommer ju bli toppen!



Kommentarer
Postat av: Sonia

Fan vad nice!

Postat av: Anonym

Wohooo!

2010-02-11 @ 02:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback