Hjälp mig!

Kan Christopher någon svenska? :)
Nope. Eller han kan "håll käften" "slampa" "hej från CJ" & "tack" :)

Idag har jag tränat medelgympa och imorgon blir det boxning! (Du som börjat på spinning, way to go! ;) Nu ska jag hårdträna till CJ kommer hit! På tal om CJ så har jag ett problem. Jag har ingen som helst aning vad jag ska köpa till honom i julklapp! Han vill absolut inte ha kläder, det sa han. Haha. Så nu ber jag er om hjälp! Vad köper man till en 18-årig kille? Är det något som måste shippas så gör det inget. Men snälla, nu vill jag ha lite hjälp :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett armband eller halsband med någonting inristat på :D Min pojkvän sa til direkt när vi blev tsm att han ville ha ett halsband med mitt namn på, så när han skulle utomlands så köpte jag ett sånt halsband till honom, och de har han haft på sig nu i några år :)

Är inte så dyrt heller, någon hundring, max 500. :)

Jag har ett med hans namn nu också, vi gjorde båda på Hildebrandsguld lr vad de heter :)

2009-11-19 @ 00:33:29
Postat av: Osob

Ermmm..

Kanske en stor ram med bilderna på er som minne..

Parfym, Pengar, klocka, armband ( Som du har graverat in med något betydelsefull mening eller text), en Mac dator, ok kanske överdrivet..memmen..lagar mat har det mysigt..jag vet inte hehe

2009-11-19 @ 14:50:50
Postat av: Maja

En bild på en massa bildelar! höhö nej. Men bilder på er som ett collage eller något (som ngn sa däruppe).

jag röstar iaf på något personligt,

ingen hjälp alls ^^

2009-11-19 @ 15:39:30
Postat av: sara

jag tycker också du ska köpa ett graverat halsband lr armband. absolut INTE ge bort ett collage med bilder på er, sorry men absolut INTE i julklapp:P

2009-11-19 @ 18:07:34
Postat av: jessica

han kan "hur mår du?" också ju. "Hi Jess. Hurr mårr dddu" ;)



ge han en bild på dig i en ram! ;) hähä

Postat av: madelene

Halsband, eller armband brukar alltid vara uppskattat :)

2009-11-19 @ 19:44:26
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/
Postat av: t

www.juveliasmycken.se - där kan du beställa fina personliga armband =) okej nu vet jag inte hur dom "passar på en kille" om man säger så, har inte sett allt men det finns massor av olika band och kedjor osv, så kan du lägga till plattor där du skriver t.ex. "E & C" eller nåt =)

2009-11-19 @ 20:32:41
Postat av: Anonym

...juveliasmycken.blogg.se menade jag, du kan ju kika in där i alla fall :)

2009-11-19 @ 20:33:17
Postat av: Felicia

Jag kommenterar väldigt sällan, men jag vet att det bästa som finns för en bloggare är just att få kommentarer. Så därför tänker jag kommentera nu. Din blogg är en utav mina absoluta favoritbloggar. Så intressant att läsa om hur du kämpar med kärleken som bor på andra sidan atlanten, kanske för att jag själv varit i den situtionen och känner igen det så väl. Keep up the good work! :)

2009-11-19 @ 21:49:55
Postat av: frida

hahah "slampa" är det enda ord som fastnat i mina amerikaners hjärnor, slampa och "tik" men dom vill inte tro på att tik inte är samma sak som bitch i alla meningar hahahh

2009-11-22 @ 20:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback