HAWAII

Nu ska jag inte ta ut glädjen i förskott, men igår pratade jag med Cindy och hon hade good news!

I juni, direkt efter jag slutar skolan, är det tänkt att CJ & Cindy ska komma hit och hälsa på mig, sen ska vi flyga till Schweiz och hälsa på deras förra utbytesstudent Djanaée, och vara där i några dagar. Sen ska vi åka till Spanien i en vecka och bara ta det lugnt, ha semster osv. Men...

Cindy har fått ett erbjudande. Det är nämligen så att vi får gratis boende på en resort i HAWAII! Helt sjukt! Då skulle jag alltså behöva flyga först till Phoenix, sen åker vi till Hawaii, sen tillbaka till Phoenix där jag spenderar några veckor, sen hem igen. Så de betyder att jag kan spendera hela sommaren i USA!

Ingenting är klart ännu, hon skulle prata med Djanaée också, så vi får helt enkelt se. Ah, nu hoppas jag det blir såhär, för ska vi åka inom Europa har jag nämligen inte råd att åka tillbaka till Phoenix med dem och spendera sommaren där. Men nu när det blir gratis boende på Hawaii, och flyg mellan Hawaii och Phoenix är inte så dyrt. AAAAH! Håll tummarna för mig nu :)




Bilder i från Kailua-Kona, där resorten är :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Guuud Va kul ! :D

2009-11-23 @ 14:53:22
Postat av: jesska jesska jesska

jag vill följa med!!!!!

Postat av: Anonym

Blir så avundsjuk på dig! allt verkar fixa sig så bra,)

2009-11-23 @ 15:58:15
Postat av: emma

Ååh nu blev jag avundsjuk :( Låter hur kul som helst! :D

2009-11-23 @ 16:09:40
Postat av: Anonym

Wallaballa va kul! :D

2009-11-23 @ 16:47:37
Postat av: Monster

Och jag tror att du behöver ta med dig din Nanny from Sweden. Dvs The Ant måste följa med! Jag har redan bokat av för semestern. Hawaiiiiiii here I come. Kram

2009-11-23 @ 18:36:37
Postat av: hannah

ÅH mitt drömresemål :D HOPPAS HOPPAS HOPPAS. håller tummarna för dig!! :D så kan du berätta sen hur det var så får jag se lite kort sen ;) haha..

2009-11-23 @ 19:51:26
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh! Det låter ju helt underbart! Det vore väl trevligt att tillbringa lite tid i Hawaii... ?

2009-11-23 @ 21:40:23
URL: http://blogg.aftonbladet.se/ister

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback