yearbook signing, pool-häng och allmänt mys

Skolan bara flyter på så det inte är klokt. Helt plötsligt är hela dagen borta!
Idag fick jag min yearbook signerad av massa fler folk. Jag började gråta! På lunchen satt jag och läste igenom vad folk hade skrivit och helt plötsligt känner jag hur jag gråter. Michelle hade skrivit "we have some great memories, the sad part is that we won't get to do this again.." Sen avslutade hon hela sidan med ett "i love you emilia." Åh jag vill inte åka härifrån! Jag vill inte säga hejdå! :(

När jag kom hem från skolan låg jag vid poolen, sen simmade jag ett tag, och min solbränna är nu ännu finare! Haha, okej. Inte solbränna, men jag är väl mer normalfärgad nu, antar jag.. Inte lika blek! Haha.

Jag och Mr. A har plugg-kväll idag. Han kom nyss hit med sin laptop och skriver sitt senior speech och jag har gjort massa läxa för engelska. Mysigt! + att vi knarkar diet coke lime! :]


Kolla, jag är inte likblek längre! :)

Kommentarer
Postat av: mickis

Haha, du har varit där i vad är det 9 månader? och NU börjar du få färg :) fast i och för sig är det inte kanske så varmt och soligt jämt, men ändå ;) SAKNAR DIG! <3

2009-05-14 @ 09:29:57
Postat av: malin

vad fin du är gumman, ser riktigt somrig ut :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback