long time no see

HEJSAN!

Förlåt, jag har inte uppdaterat på jättelänge. Sista veckan i skolan var den här veckan. Nästa vecka har vi finals, prov alla lektioner på allt man gjort under terminen. Måndag är memorial day och vi är ledia, och tisdag och onsdag är finals. Så då är det dax för mig att säga hejdå till North Canyon, mina vänner i skolan och allt som hör till. Mitt high school år är över! :|

Hur som helst. Nu sitter jag och väntar på att CJ och Cindy ska komma hem så vi kan åka ut och äta. Jag är hungrig. Imorgon ska jag sova hela dagen, sen umgås med Mr. A som för en gångs skull inte jobbar!  Ih. :] Justja, nu har vi regn! Helt otroligt för arizona! ;D

Satt och funderade här om dagen på countrysånger. Let's face it. Är man i Arizona är det svårt att undgå alla cowboys och countrymusik. Och ja, sorgligt nog kan jag de flesta låtarna på radion nu.. Så här har ni mina favoriter! (pinsamt!) Klicka för att lyssna

1.
Keith Urban - Sweet Thing. (Sen är Kieth Urban galet snygg också!)
2. Zac Brown Band - Chicken Fried. (Den här låten påminner mig om att åka bil med CJ, Joe & Spencer)
3. Taylor Swift - You Belong With Me. (Jag är vanligtvis inget fan av henne, men jag gillar den här låten)
4. Brad Paisley - Then (Texten är fin!)
5. Kenny Cheseny - There Goes My Life (Jag vet inte om det är jag som är känslig men jag börjar böla när jag ser videon!)

Kommentarer
Postat av: Adam

Mud on the Tires med Brad Paisley är bäst :D

2009-05-23 @ 10:18:56
Postat av: Monster

Hej! C hälsar att det finns ett svenskt band som heter Rednex, check it out :). Kram

2009-05-23 @ 10:36:32
Postat av: sara

taylor swift är sjukt bra.

2009-05-23 @ 12:15:02
Postat av: malin

emiliaaaa vi kan inte se dom, det står att videon inte är tillgänglig i vårat land! jag som ville höra. typiskt.

Postat av: alice

Kan man inte få se lite fler bilder? Typ på den där Mr.A ;)

2009-05-23 @ 18:30:33
URL: http://alicewalden.blogg.se/
Postat av: Gummifarbror

Oh my God, they killed Kenny!

Det kanske känns lite mindre förkrossande att inte säga adjö till alla vännerna på en gång.

Ha det skönt i regnet!



Malin - direktlänken fungerar inte, men du kan ju leta på artist och låt i You Tube.



2009-05-24 @ 09:49:02
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2114
Postat av: Alva

Kan inte du lägga upp någon bild på ditt rum eller något? (:



Älskar din blogg! :D

2009-05-24 @ 20:15:51
Postat av: Kristin Könberg

Måste bara säga att jag blev lite gråtmild när jag läste de här inlägget, jag har läst din blogg typ två veckor sen du landade i usa,har tittat varje dag(VERKLIGEN!)och alltid blivit lika glad när du skrivit något.

Så jag ville bara säga tack för en underbar blogg!

2009-05-24 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback