stjärnkikande och arizona mills med Zee

HEJSAN!

Gårdagen var mysig. Mr A hämtade mig och vi åkte upp till berget en bit härfrån, där satt vi och kollade ut över nord östra delen av Phoenix, soldnedgången och sedan stjärnorna, så mysigt. Sedan åkte vi till Sonic och åt middag. De har en sådandär parkering där man beställer ur en drive thru maskin typ, sedan sitter man i bilen och de kommer ut med maten och så kan man äta där i parkeringsplatsen. Det var mysigt!

Dock jobbar Mr A idag så istället för att umgås med honom så åkte jag och Zee till Arizona Mills, som ligger i Tempe, 40 minuter härifrån.. Där letade vi balklänningar och jag hittade en underbart fin känning för 139 dollar (dummar dollarn är uppe i 9 kronor nu!!) Jag vet inte riktigt om jag ska köpa den då klänningen känns lite "för mycket" för prom, alla har tydligen simpla klänningar men den här är mer vågad, så jag vet inte, men vi får se.

På vägen hem hade vi lite problem på motorvägen, vi råkade åka väst istället för öst, och vi var nu på motorvägen påväg till LA, vilket inte var bra. Vi ringde hennes pojkvän, som lät oss prata med hans pappa, och han förklarade snällt hur vi skulle ta oss tillbaka hem. Haha! Jag säger då det, lyssna inte på hon som går vilse när hon får hem från skolan :)

När jag kom hem åt vi pizza, som vanligt. Amerikansk mat är så nyttig. Om 9 dagar är jag påväg till Miami, sedan Bahamas. Livet är bra skönt! :) Nu tänkte jag ta mig en dusch, sen ska jag lägga mig i sängen och lyssna på musik och sedan somna. Imorgon måste jag skriva klart mitt research paper för engelskan, vilket kommer suga. Det är så tråkigt. Men vad gör man åt saken?

Justja, jag har lagt till en ny kategori som heter "frågor om USA," där ligger alla "frågor och svar" typ.

Hoppas ni har det bra där hemma! (BTW, jag är inne på min SJUNDE månad i USA!)

Kommentarer
Postat av: Adam

Oj, sjunde... Det har gått ganska fort ändå :) Men snart kommer du hem, vilket är tur, för jag saknar dig som en tok varje dag :D



BTW, jag såg att Rob Halford (sångaren i Judas Priest) bor i Phoenix ;)

2009-03-05 @ 07:44:16
Postat av: Julia

Tack för att du bloggar, skall åka som utbytesstudent till hösten och din blogg är en av de få bra som finns!

Postat av: Ninja Ister

Det är klart att du ska ha den snyggaste och mest vågade klänningen! Du är ju en student från Sverige!



Var så snygg som du bara kan!

2009-03-05 @ 15:44:01
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: Rebecca

Jätte fin blogg !:) SÅÅÅ kul att läsa!

2009-03-05 @ 16:32:47
Postat av: victoria

Hej, jag ska också åka som utbytesstudent nu till hösten, och jag ska faktiskt bo i San Diego! Jag känner mig grymt lyckligt lottad och jag är så excited med mitt utbytesstudentår.. älskar din blogg keep up the good work och försök blogga oftare! (:

2009-03-08 @ 19:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback