spring break; ft. lauderdale, kryssning och the bahamas


HEJSAN!

Nu har jag spring break. Lämnade in mitt research paper idag, och allt annat som ska vara inne innan "3rd quarter" är över. När jag kommer tillbaka har jag bara en fjärdedel kvar av mitt high school år... Hur som helst.

Idag var det "class color" day i skolan, vi har "spirit week" just nu. Freshmen klär sig i orange, sophomores i grått, JUNIORS i vitt och seniors i gult. Som vanligt var rivaliteten enorm mellan juniors och seniors under peprallyt men det var bara roligt..



Juniors: party-hard, rock-N-roll, we're the class you CANT control! naughty ladies, pimpin Men, WE'RE THE CLASS OF 2010!
(jag och zena under peprally, jag och zena during class, jag zena och joe under peprallyt och jag råkade doppa ansiktet i joe's hårfärg, juniors, joe & Mr. A.)
____________

Så, imorgon klockan tio flyger vi ut till Ft. Lauderdale, Florida. Där spenderar vi helgen. Tar det lungt, strand, och allt som hör till. På Mådag kör vi till Miami och går på fartyget och sen är det kryssning i Bahamas till Fredag. Vi besöker Key West, Florida, CocoKay Bahamas och Nassau, Bahamas. Det kommer nog bli trevligt det där! (: Jag uppdaterar troligvis i Florida. Om inte annat så ha det bra där hemma, jag är på spring break!

Kommentarer
Postat av: malin

EMILIA! jag saknar dig! ha det så jätte bra i bahamas och sola lite åt mig också :d hälsa alla därborta :) <3<3

Postat av: Anonym

hej du! en liten fråga bara, du är utbytesstudent, har du en student hemma hos din familj i sverige då?:)

2009-03-13 @ 21:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback