fööörlåt!

HEJ!

Jag har inte bloggat på hur länge som helst. Jag skyller på att jag har fullt upp just nu! Hur som helst, i helgen som var var det CJ's födelsedag och wrestling banquet. Alla wrestlers, med gäster, åt middag och så hölls tal och priser delades ut. CJ vann most valuable wrestler och tränaren började gråta när han gav talet om alla åren han coachat honom och det slutade med att hälften av alla som var där bölade! Hur som helst hade jag superkul! :)

Just nu i skolan håller vi på med ett stort projekt som vi gjort i en månad, att skriva ett "research paper" med MLA formatering och jag vette tusan allt. Hur som helst ska det lämnas in på fredag, då jag kommer vara i Ft. Lauderdale, så jag håller just nu på att fixa det sista för att allting ska vara rätt när jag lämnar in skiten. Jag är så trött på det där att jag kommer bränna pappret när jag är klar. Haha, inte då!

Idag har jag hunnit varit i skolan, klippa håret, och städa. Snart ska jag åka och få pedikyr, vilket kommer bli trevligt då resten av veckan kommer vara rätt stressig. På fredag åker vi till Ft. Lauderdale, och sedan på söndag eller måndag, kommer inte riktigt ihåg, så går vi på fartyget som tar oss till Bahamas :)

Nej, mer läxor att göra. Hoppas ni har det bra där hemma. Om tre månader och en vecka är jag i Sverige igen ... :| Varför går det så fort?

Kommentarer
Postat av: Monster

Ha det så mysigt på resan och tänk "här och nu", dvs njut av tiden du har kvar och ta hemresan när det väl kommer. Jag ser framemot en härlig helg i New York! Vi får inte missa den där stora parken ;)Kram

2009-03-11 @ 10:37:49
Postat av: Gummifarbror

Bra med lite träning att forska inför doktorsavhandlingen.

Ha en trevlig resa och bränn dig inte...

Postat av: Vinetta

Åh, stackaren. Du kommer sakna Arizona och allt och alla, va?

2009-03-11 @ 16:04:14
Postat av: Ninja Ister

hunnit vara... inte hunnit varit!



Pengar kommer...



Puss!

2009-03-11 @ 18:07:04
URL: http://isterister.wordpress.com
Postat av: Anonym

Tack för svaren, uppskattas!

2009-03-11 @ 22:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback