california, i love you.

Hejsan!

Nu sitter jag pa hotellet i San Diego. Jag alskar den har staden!!
Hur som helst. I Fredags lamnade vi Phoenix, och korde till Hollywood. Jag ar inte alldeles fortjust i staden, smutsigt och inte som man tror. Jag sag skylten och allt det som hor till. Massa kandisars hus, the playboy mansion och massa limousiner.. Haha!

Pa fredagkvall akte vi till San Diego. Igar akte vi till Pacific Beach, hangde pa stranden, shoppade, doppade fotterna i Stilla Havet, folk surfade. Det var verkligen som pa film! Sen pa kvallen igar akte vi downtown och kakade och kollade runt lite.

Hur som helst sa har jag det jattebra har. Jag alskar den har staden och jag skulle kunna bo har!!
Hoppas ni har det bra dar hemma, jag lagger in bilder nar jag kommer hem.

Puss pa er.

Kommentarer
Postat av: johanna

Hej! ASSSSÅ JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! jag sitter och väntar varje dag på att du ska ladda upp, och jag blir aldrig besviken! :D Jag ska själv åka utomlands nästa år till USA! så jag har några frågor! :D skriv till mig! Ha det braa

2009-03-01 @ 20:49:13
Postat av: Ninja Ister aka Mamma

Jag är inte avundsjuk. Nä! Inte ett dugg.Här är det minusgrader och snö. Jag hatar snö.



Jag vill att du kommer hem NU.

Postat av: hannah

du har det så bra =) blir så glad av att läsa din blogg :):) såklart saknar man dig här hemma :) här har vi haft snö i 5 månader :( suck...



vi ses när du kommer hem! ;)

2009-03-02 @ 22:23:57
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback