random frågor :)

Jag undrar vilken linje du går och vilken klass du kommer hamna i nu i Sverige.
Jag går sam/ekonomi (business) på Thoren Business School, och jag kommer börja andra året på gymnasiet nu till hösten tillsammans med 92:orna. Egentligen skulle jag börja tredje året men jag missade ju ett år i och med USA.

Men vart i gävle bor du förresten? :)

Hemligt! ;) 10 minuter till stan, mer säger jag inte :)

Ska du se All Time Low och The Audition när de kommer till Sverige?
Kanske. Jag och S funderar på saken. Men 1. Göteborg är långt ifrån Gävle vilket betyder att vi kommer missa två dagar av skolan. 2. Jag gillar inte All Time Low och det känns dumt att åka så långt när The Audition inte ens är huvudbandet. Men vi får se hur det blir, beror på kostnader och så :

Kostar det pengar att gå på Thoren?
Nope, not a dime.

Vad läser du för program i Sverige?
Business på Thoren Business School. (Sam/ekonomi)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback