FRÅGOR

Måste bara fråga, att det där med att du skrev att du inte ville säga vem Mr A var för att det var så många som inte kände dig som läste din blogg. Var det så eller var det mest för att ingen på EF skulle få reda på att det var Christopher.
Och din blogg är väldigt bra! Funderar själv på att åka på ett High school year :)
Tack! Jag ville inte skriva om honom då jag vet att en ef-representant från Sverige läste min blogg ialla fall i början av året. Så då tänkte jag att det var bäst att inte skriva någonting. Sedan fanns det en och annan svensk i Phoenix som jag inte litade på, som kanske läste min blogg, så jag lät bli :)

Hur långt i förväg började du planera ditt utbytesår? Man måste ha anmält sig minst ett halvår innan man ska åka väl? :/
Jag tror det är olika organisationer emellan hur långt innan du måste anmäla dig, men jag anmälde mig i Juli 2007, blev antagen då, och åkte inte förrän Augusti 08. Så jag var väldigt tidigt ute. Ska du göra delstatsval som tex. Californien bör du vara ute i tid då det är väldigt populärt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback