sämsta uppdateringen någonsin!

Jag älskar att dagen som CJ kom hit hade jag 20 fler läsare, och så bloggar jag ingenting! Truth be told så försöker jag att inte sitta vid datorn, utan bara umgås med honom.

Han är inte allt för glad i att vara ute när det är -12 grader, vilket är förståeligt. Till och med jag som ändå bor här tycker det är alldeles för kallt. Fast det är ganska gulligt när han ser ut som en isbit.

Vi har inte direkt gjort så mycket. Kollat på massa filmer, ätit godis, varit ute och övningskört och tittat på bocken. Han var nog rätt skraj när jag körde, för det var så halt ute, att han inte riktigt hann med att titta på bocken! Haha!

Idag har vi ingenting planerat, ligger fortfarande i sängen. Jag var ute och körde med körskolan i morse klockan åtta, sen kom jag hem och kröp ner i sängen och somnade om till klockan tolv. Mysigt.

Julafton ska vi spendera hemma hos min mamma, sen ska vi åka hem till min syster på juldagen och fira jul där, så han får träffa min syskon som han aldrig har träffat. :)

Förlåt för dålig uppdatering, men jag hoppas ni förstår. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback