sämst på att blogga

Hej!

Så förlåt för extremt dålig uppdatering men jag har inte riktigt haft tid! No nasty thoughts now, readers! Jag & CJ har varit ute i snön och han har frusit arslet av sig. Väldigt roande!

Igår låg vi och kollade på film hela kvällen, och vi har även ätit massvis med peanut m&m's som han tog med sig. Mums. Dessutom fick jag världens finaste halsband i födelsedagspresent. Ett hjärta i vitt guld täckt med diamanter! Mina julklappar kommer se ut som skit nu! Och av Cindy fick jag en ipod touch! Gissa om jag blev överraskad?!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska vi se Harry Potter. Haha!
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: J

snakca om att du blir bortskämde då ;) höhö men de behöver du ibland ;P

2009-12-22 @ 13:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback