pictures

Så jag har snokat igenom datorn och hittat några bilder jag inte publicerat förut (tror jag). De är i alla fall från mitt utbytesår, och jag skäms nästan när jag ser hur få bilder jag tog. Eller, de flesta är bara plain och tråkiga. Här är några i alla fall. Det är rätt roligt att kolla tillbaka, jag gick ju upp en del i vikt och mitt ansikte var så runt! För att inte tala om resten om mig... men de bilderna lägger jag inte ut. Haha!


Vår julkarusell vi hade på framsidan! Renarna snurrade runt och var väldigt irriterande!


En snögubbe, brevid en kaktus. Inte så mycket julkänsla.


Front yard by night.


På min födesedag tvingade Ms. Santiago mig att ha på mig den här hatten hela dagen during class.


Genna bakade cupcakes till mig för jag fyllde år! Vi hade party på spanskan :)


Meghan gav mig Swedish Fish! :)


Bröderna Mike & Joe under pajkastartävling. :)


Hela Tv-production gänget (förutom Mariah). Det var vi som satt vid samma bänkrad. Jag, Mara, Niqi, Jeremy & Travis.


Inte en av mina bättre stunder. Jag är rätt klantig, här har jag sprungit in i väggen vid framsidan av huset.


Jag & Mara på Hot Topic! :)


Jag på "purple day" i skolan. Halsband, lila t-shirt (som ser blå ut!) och sprayat hår som Joey så snällt fixade när jag inte var medveten om det!


Jag, Mariah & Mara i tv-production. Några dagar innan vi slutade.


Jag lär älskade Zee allt hon behöver veta!


En väldigt trött Emilia innan första dagen i ett amerikanskt high school!


När vi var och campade vid Bartlett Lake sov jag och CJ här. KALLT!!


Jag hittade en missbildad kaktus.


Amerikansk frukost...


Jag var och campade med cowboys, så jag måste ju smälta in jag med.


Jag HATAR sådanahär kaktusar. De dras till dig.


Jag & Joe delade ut godis på halloween. Han var lite läskig.


Jag & Malin med stilla havet i bakgrunden. I San Diego! :)


Jag, Malin & Joe lekte med CJs vatten när han var på toa. Hahaha!


Jag & Zee var och provade balklänningar. Jag skulle köpt den!


Wrestling banquett. Ricky, Mike, Baby Jesus (BJ), Joe & CJ!


Jeff, Josh, Mike, Joe, Eddie, Nick, Chandler, Brandon, Ricky, BJ, Tim & Matt från wrestlinglaget på banquett :)


En typisk "Emiliabild" vid The Grand Canyon.


Mamma, visst är det lockande? ;)


Only in Vegas ;)


Mandalay Bay!


HAHA! Vi skulle spela in en film för Tv-production, och jag spelade "the fat lady." Två kuddar är instoppade under klänningen och jag staplar runt i klackar och dansar med Niqi :'D Vi fick några konstiga blickar, men så roligt det var!

Kommentarer
Postat av: j

gud vad kul det ser ut! Saknar du det inte det verkligen ibland? (;

2009-12-05 @ 18:26:39
Postat av: tildur

vad underbara bilder!

jag är sugen på att åka ett utbytesår, men har lite frågor som du kanske kan svara på :)



kände du någon gång att året inte var värt att åka dit när du var där eller efteråt?



är det sant att man inte ska prata om sex öppet i USA för att killarna får fel uppfattning om en?



hur klarar man saknaden efter föräldrar och kompisar?



tack för en toppenblogg :D

2009-12-05 @ 22:01:56
Postat av: Anonym

kul att du la upp fler bilder, du har väldigt fint hår måste jag bara säga:D

Hur känns det att titta tillbaka på alla bilder?

2009-12-06 @ 00:54:14
Postat av: Anonym

kul att du la upp fler bilder, du har väldigt fint hår måste jag bara säga:D

Hur känns det att titta tillbaka på alla bilder?

2009-12-06 @ 00:54:36
Postat av: Sandra

Kul med bilder! Jag har en fråga, vad använder du dig av för kamera när du var i Usa? och vad anDina bilder är använder du dig av för kamera nu? :) dina bilder är riktigt fina :)

2009-12-06 @ 11:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback