2009 in pictures.




Phoenix, Ft. Lauderdale, Bahamas, Key West, Las Vegas, The Hoover Dam, The Grand Canyon, Sedona, New York City, Los Angeles, San Diego, Hollywood, newspaper banquet,  Stockholm, Gävle, Tombstone, Christopher's 18, My 18, cruise, snow, road trip, my beautiful friends, friendship at north canyon, graduation, pool party, zena, valentines day, wrestling, höstlov i USA, love, skype date, prom, concert.

2009 var ett år fyllt med nya vänskaper, speciellt i staterna. Jag saknar mina vänner där borta så det gör ont, speciellt tjejerna Niqi, Zee, Mariah, Mara. Jag kom hem från USA och fann mina bästa bästa bästa vänner hemma i Sverige precis lika underbara som förut. Jag firade 18 år och ett år tillsammans med min älskade pojkvän Christopher.

2010 blir förhoppningsvis lika bra. Mammas P ska bli frisk, jag ska spendera nästan hela februari i Phoenix, jag ska ta körkort (förhoppningsvis inte allt för långt kvar!), jag ska bli lite mer fit (lite USA-vikt sitter fortfarande kvar ;), jag ska till Hawaii! Jag ska spendera hela sommaren i USA (juni-augusti!) Och jag ska uppskatta allting jag har.

Gott nytt år alla ni fina där ute!

Kommentarer
Postat av: Emma C

Gott Nytt Ar fran AZ :)

Postat av: Fredrika

Hur gjorde du en ram runt din blogg?? aAlltså den svarta linjen runt hela din blogg ;)

2010-01-01 @ 14:11:38
URL: http://freddyss.blogg.se/
Postat av: anonym

hej! jag skulle bara fråga en sån sak angående utbyte och sånt. det är ju ganska dyrt, så ungefär hur mycket kostar det sammanlagt, med allt inräknat? spenderar man mycket pengar när man väl är i sitt värdland? :) kram!

2010-01-02 @ 17:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback