lista snodd av jessica i väntan på middag

Lovar du att vara ärlig? Det ska jag väl allt göra!
Du heter: Emilia Maria Jansson för att vara exakt
Smeknamn: Billa, Svenska, The swede
Låt som när du är ledsen sörjer till? Hmn. I don' know

Beroende av: Musik
Vem behöver du mest just nu: Mr. A
Vad tror folk om dig? Jag vet inte, möjligtvis att jag är weird för jag är foreign. hah!
Stämmer det? Självklart inte ;)
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon av någon anledning
Vad säger du för att imponera på någon? How you doin'? Haha, skämt åsido
Hur imponerar man på dig? Om du är smart, har självförtroende men är inte FÖR självsäkert, och har en planerad framtid
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja! Folk tror jag är dum i huvudet
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ”Thank you baby”
Var bor du? Phoenix, Arizona.
Trivs du där: Do fish swim? Ja, jag trivs! =D
Äger du några converse: 2 par, planerar ett nytt inköp när jag är i N.Y
Sprit, cider, vin eller öl: Diet coke
Brukar du bli för full: Nej
Vad har du för mobil operatör: T-Mobile i USA, Tele2comviq i Sverige
Är du allergisk i mot något: nötter, mandel osv..
Har du haft sex idag: Sådant kan jag inte svara på, mina föräldrar och morföräldrar läser min blogg!
Nästa mål i ditt liv: Gå ut HS här med all "A''s, jobba i sommar, åka tillbaka till Phoenix i Oktober, ta körkort till vintern
Hur svarar du i mobilen: "hello"
Vem ringde du senast? Cindy
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Frågade hur det var med mig, vad jag gjorde, om jag hade planer för ikväll
Antal timmar sömn inatt: 10, hade "late start"
Sov du ensam: nej, Mr. A spenderade natten
Brukar du komma i tid: Oftast kommer jag i tid
När mår du bra: När jag är med dem jag älskar
När blev du fotad senast: Igår
Hur känner du dig nu: Jag är trött, mätt och har huvudvärk
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Inte speciellt
Vad saknar du: Min familj och vänner
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag allt
Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice
Rakar du benen: Självklart!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 10-11
Är du blyg? Nepp
Sysslar du med någon idrott: Nepp
Vill du hellre ha mail än brev: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej
Har du spytt offentligt: Inte vad jag kommer ihåg
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Hahaha! ;)
Är du nöjd med ditt liv: Japp!
Är du bortskämd: Ja och jag gillart ;) Haha, nejdå
Vad gör du i morgon: Fall Out Boy har konsert här och jag ska inte gå, det krossar migg hjärta. Jag ska umgås med Zee tror jag :)
Vad är det värsta du vet? Hemlängtan
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? För mycket enligt mamma
Vad behöver du just nu? Duscha, sen sova
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Bra fråga
Vad längtar du till? Balen och New York
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det har jag
Vad använder du för shampoo? Parfymfritt
Vad är det finaste du fått? Oh jag har fått mycket fint :)
En speciell dag du minns: När jag kysste Mr. A första gången
Hur gammal är du: 17
Tycker du om någon just nu: OM jag gör!
Om fem månader: är jag hemma i sverige och går i skolan
Du samlar på: ingenting
Gröna eller röda äppeln: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: mamma
Gillar du golf: inte direkt
Vilken tid gick du upp idag: nio
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: nej
Vad ska du göra ikväll: plugga biologi
Är det okej att gråta: självklart
När grät du senast: i tisdags
Laddar du ner musik och film från Internet: japp
Vad skulle du göra om du vann en miljon: öpa flygbiljetter till mamma och alla andra, plus min phoenixiga familj så de kan hälsa på mig i sverige
Bär du glasögon eller linser: glasögon när jag läser
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt 9-10-11
Har du piercing: hål i öronen
Vill du gifta dig: jag tror det
Vill du ha barn: ja, dock in än!
Solar du ofta: nej
Är du bra på att laga mat: debatable question
Gillar du att dansa: jadå
Är du flygrädd: nej
Hur vig är du: inte tilräckligt
Vad dricker du helst när du är törstig: cola light eller vatten
Vilken är din favoritglass: ben & jerrys phis food
Tror du på ett liv efter döden: nej
Tycker du om sushi: ja
Vad äter du helst när du ser på film: kettle corn or peanutbutter m&m's
Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: gröna typ
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja, tråkigt nog
Biter du på naglarna: nej, nasty!
Röker du: nej
Hur ofta tränar/motionerar du: sen jag kom till usa? för sällan!
Senaste låt du hörde: Nickelback - Just To Get High
Vad gör du på helgerna: umgås med mina vänner, shoppar, umgås med Mr. A, umgås med min värdfamilj, sover.


Kommentarer
Postat av: Gummifarbror

Du fick vänta länge på middagen - väldigt länge.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback