you will never feel the way i do.

Seriöst... vad är det med mig? Jag lider av något seriöst störande "jag-saknar-hultsfred-symptom". Youtube vill inte fungera heller, misslyckat försök x40 att ladda upp "when it rains". Skitsamma, orkar inte bry mig om det. Jag är helt slut i hela kroppen, trött i huvudet och alldeles emo. Men vad ska ni göra åt saken? Jag är bara allmänt patetisk och spottar ut allt i ett värdelöst blogginlägg.

Imorgon ska jag till stockholm... jag orkar inte. Förberedelsemöte inför USA (!!). Känns hur? Skrämmande- ja! Upp tidigt igen. Så det är väl dags för mig att sova nu så jag orkar imorgon. Godnatt, önska mig lycka till.

    - btw, lyssna på
denna låt.. beskriver allt just nu!
       but don't you see I'm falling? you don't know what you do to me.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback