You remind me of the times, when I knew who I was

Another monday. Jag sov bort hela dagen som vanligt... idag sov jag till 14.11, efter att ha drömt världen konstigaste dröm. Det var tänkt att jag skulle ner till stan, men jag orkade inte och sen så spöregnade det så jag stannade hemma och tittade på film istället - mys!

Annars har jag inte gjort mycket, jag är ju praktiskt taget nyss uppstigen. Jag har beställt live DVDn med PATD. Jag har ju konserten på datorn, men jag vill ha hela boxen med alla tillbehör. Egentligen skulle jag beställt den förra våren men det blev aldrig av, men nu är det gjort. Även om det kostade. Men det är det värt! Så vi får väl se när den (om den) dyker upp.

Imorgon ska jag ner på staden och kolla pressbyråns utbud på musiktidningar, och kanske käka lunch med fröken Malin. På fredag åker jag till limön också, jag ska umgås med Micks, Malin och Jessica. Det blir nog super!

Dagens låt; Bullet For My Valentine - Tears Don't Fall

Kommentarer
Postat av: s

ja, visst är den så där popigt och lätt att sjunga med i! Jo, jag tror att det är hon som Travie dejtar..

2008-06-30 @ 23:13:35
Postat av: Linn

Om jag någonsin får Brendon i min säng naken lovar jag att höra av mig :P haha

Postat av: Dannie

näää:'( åhh ja e så depp för dt!min kusin va där! åååhhhfan:( va du? ;P

2008-07-01 @ 12:13:37
URL: http://danielawmiraglia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback