why do all good things come to an end?

DAGENS PLAYLIST: just nu Silverstein
DAGENS KLÄDSEL: blå jeans, svart t-shirt, svart kofta, röda converse.
DAGENS DUSCH: ikväll efter jag joggat.
DAGENS FRISYR: uppsatt, för allas bästa. supersmutsigt.
DAGENS SMINK: böjda ögonfransar, lite kajal och eyeliner.
DAGENS PARFYM: lacoste - touch of pink
DAGENS HÄNDELSE: det första jag såg när jag slog på tvn imorse var paramore!
DAGENS PLANER: möta S på stan, fixa lite saker, jogga med mamma, kika fotboll med adam.
DAGENS VILL HA: sol!
DAGENS SAKNAD: än så länge har jag inte saknat något.
DAGENS DROG: inget här heller.
DAGENS TRÅKIGASTE: vädret, kanske..
DAGENS FINASTE: hahha, han är fin i alla fall.
DAGENS KÖP: ingenting än så länge.
DAGENS MAT: två mackor och ett glas vatten.
DAGENS SJUKA: vissa människor.
DAGENS MÅENDE: utvilad, peppad och glad!

Kommentarer
Postat av: Nislas

Tack!! :D :D

2008-06-18 @ 18:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback