have some composure, where is your posture?

Solen is killing me!

Det är superfint väder ute, och jag måste plugga på spanskaprovet imorgon. That sucks! Jag sitter i alla fall på balkonger och repeterar preteritum, imperfekt, futurum, perfekt, regelbunda och oregelbunda verb. Kan ju inte bli mycket roligare än så.

Min brända arm är inlindad i en kofta så jag inte bränner mig, och så har jag smörjt in mig med solskydskräm - faktor 40. Så nu ska jag då inte bränna mig i alla fall. Förutom det så har jag världens skavsår på båda hälarna efter att jag och mina kära vänner spelade fotboll igår kväll. Att ta på sig fotbolsskorna efter fyra år utan dem var inte skönt för mina stackars fötter.

Nej, nu tar batteriet slut här. Justja, Niclas, Sreyench eller Ellen - det är så att jag råkat glömma bort vilken sida det var jag skulle snacka om under presenationen imorgon? Skulle uppskatta om någon kunde skriva det. *blinkar med ögonen* :]

Dagens låt: Panic At The Disco - Time To dance.

Kommentarer
Postat av: S

YO! jag tror att du och jag skulle snacka om vad som hände, alltså när de stängde staden och flög in mat och blabla. har du fått presentationen av N? Om du har den, skicka den till mig via hotassmail.com, progress suger.

2008-06-01 @ 17:12:02
URL: http://srinik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback